REGULAMIN PLATFORMY GOLENIEWSKI INTERLINE

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania z Platformy oraz Usług dostarczanych za pośrednictwem Platformy Goleniewski Interline.

Definicje:

  1. Dni Robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
  2. Konto Pracownika - dostęp do funkcjonalności Platformy dla Pracownika Operatora Platformy po dokonaniu aktywacji pracownika.
  3. Operator Platformy – Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe- Interline - Kamil Goleniewski, Mańkowo 69, 09-411 Biała, NIP:7742867749, REGON: 140947774.
  4. Polityka Prywatności – polityka prywatności i plików cookies zawierająca postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Operatora Platformy dostępna pod adresem: goleniewski-interline.pl/zgloszenie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Platformy Goleniewski Interline.
  6. Rejestracja – proces utworzenia Konta Pracownika, na który składa się podanie danych wymaganych przez Platformę, oraz aktywacja Konta Pracownika.
  7. Platforma - prowadzona przez Operatora Platformy platforma internetowa dostępna w domenie https://goleniewski-interline.pl/, oraz aplikacja desktopowa i aplikacja mobilna przeznaczona dla Pracowników Operatora.
  8. Pracownik - osoba fizyczna będąca w stosunku pracy z Operatorem Platformy, a także prowadząca indywidualną działalność gospodarczą, o ile wykonuje swoją pracę osobiście oraz współpracuje z Operatorem Platformy na zasadzie wyłączności; osoba fizyczna zatrudnione przez Operatora Platformy na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa o świadczenie usług, umowa o dzieło itp.) – oddelegowana przez Operatora Platformy do czynności związanych z obsługą Zgłoszenia Serwisowego i świadczenia Usług na rzecz Użytkownika.
  9. Usługi – usługi świadczone lub udostępnianie przez Operatora Platformy z wykorzystaniem Platformy.
  10. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna oraz osoba nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z treści lub usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej Operatora Platformy, na rzecz której Operator Platformy świadczy Usługi związane ze Zgłoszeniem Serwisowym.
  11. Zgłoszenie Serwisowe - Zgłoszenie dokonane przez Użytkownika za pośrednictwem Platformy w postaci wypełnienia formularza obejmującego wniosek o dokonanie przez Operatora Platformy na rzecz Użytkownika naprawy lub instalacji:
    • anteny zbiorczej;
    • domofonu;
    • alarmu;
    • kontroli dostępu;
    • monitoringu;
    • automatyki bramowej, szlabanów.
  1. Postanowienia wstępne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Platformy przez Użytkowników oraz przez Pracowników Operatora. Każdy Użytkownik obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia przy skorzystaniu ze Zgłoszenia Serwisowego.
    2. W ramach Platformy Operator Platformy umożliwia korzystanie z funkcjonalności Platformy. Główną funkcjonalnością Platformy jest możliwość dokonania przez Użytkownika Zgłoszenia Serwisowego, które następnie jest obsługiwane przez Pracowników Operatora Platformy i zarządzane w ramach aplikacji desktopowej i mobilnej.
    3. Korzystając ze Zgłoszenia Serwisowego, Użytkownik wyraża zgodę na związanie się warunkami niniejszego Regulaminu. Jeśli Użytkownik nie zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, korzystanie z funkcjonalności Platformy jest niedozwolone.
    4. Korzystanie z Platformy, w tym ze Zgłoszenia Serwisowego jest bezpłatne.
    5. O ile nie zastrzeżono inaczej, ilekroć mowa jest o adresie e-mail Operatora Platformy, jest to adres e-mail: interline@onet.eu
  2. Korzystanie z Platformy przez Użytkownika
    1. Użytkownik może skorzystać z funkcjonalności Platformy wyłącznie poprzez dokonanie Zgłoszenia Serwisowego na stronie Platformy.
    2. Do dokonania Zgłoszenia Serwisowego nie jest wymagane posiadanie Konta na Platformie.
    3. Użytkownik dokonuje Zgłoszenia Serwisowego poprzez wybór odpowiedniego przycisku na stronie: https://goleniewski- interline.pl/zgloszenie
    4. Zgłoszenie Serwisowe przybiera formę zgłoszenia dotyczącego:
      1. Anteny zbiorczej
      2. Domofonu
      3. Alarmów
      4. Kontroli dostępu
      5. Monitoringu
      6. Automatyki bramowej
    5. Dokonując Zgłoszenia Serwisowego Użytkownik jest obowiązany do podania następujących danych:
      1. Imię;
      2. Nazwisko;
      3. Nr telefonu;
      4. Adres e-mail;
      5. Adres, pod którym ma nastąpić wykonanie Usługi Serwisowej przez Operatora Platformy, na który składa się: ulica, numer budynku, numer mieszkania, miasto oraz kod pocztowy;
    6. Użytkownik jest obowiązany do podania prawdziwych danych, o których mowa w punkcie 2.5., a w wypadku ich zmiany, do zaktualizowania tych danych poprzez poinformowanie o tym Operatora Platformy co najmniej drogą e-mailową.
    7. Dokonując Zgłoszenia Serwisowego Użytkownik, w celu przyspieszenia obsługi jego Zgłoszenia Serwisowego, może określić rodzaj zgłaszanego problemu spośród najczęściej zgłaszanych problemów, zaznaczając odpowiedni przycisk na stronie, tj:
      1. Brak sygnału
      2. Zakłócenia w odbiorze
      3. Podłączenie sygnału
    8. Jeżeli żaden z problemów opisanych w punkcie 2.7 nie odpowiada problemowi Użytkownika, Użytkownik ma możliwość samodzielnego umieszczenia treści zgłoszenia poprzez wypełnienie odpowiedniego przeznaczonego na to pola widocznego na stronie.
    9. Dokonując Zgłoszenia Serwisowego Użytkownik akceptuje warunki niniejszego Regulaminu, oświadcza, iż zapoznał się z Polityką Prywatności Operatora Platformy, jak również wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przekazania tych danych podmiotowi trzeciemu przez Operatora Platformy celem obsługi Zgłoszenia Serwisowego.
    10. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie wysłania Zgłoszenia Serwisowego na podany przez siebie adres e-mail, stosownie do punktu 2.5.4. otrzymując identyfikator zgłoszenia.
    11. Zgłoszenie Serwisowe dokonane przez Użytkownika jest przesyłane do aplikacji webowej, a następnie przypisywane przez administratora aplikacji desktopowej do Pracownika Operatora Platformy korzystającego z aplikacji mobilnej, który świadczy Usługę naprawy lub instalacji na rzecz Użytkownika.
    12. Operator Platformy odpowiada na Zgłoszenie Serwisowe w Dni Robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 w ciągu 3 godzin od zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego w aplikacji desktopowej i przesłania potwierdzenia, o którym mowa w punkcie 2.10.
    13. Odpowiedź na Zgłoszenie Serwisowe, o której mowa w punkcie 2.12 odbywa się drogą telefoniczną na nr telefonu podany przez Użytkownika w Zgłoszeniu Serwisowym, stosownie do punktu 2.5.3.
    14. W celu anulowania Zgłoszenia Serwisowego Użytkownik dokonuje wyboru odpowiedniego przycisku na stronie, podając identyfikator zgłoszenia przesłany mu drogą poczty e-mail, zgodnie z punktem 2.10. Regulaminu oraz podając swój numer telefonu.
  3. Działanie Platformy i Obsługa Zgłoszeń Serwisowych
    1. Celem funkcjonowania Platformy jest internetowa obsługa Zgłoszeń Serwisowych służących do ułatwienia obsługi naprawy i instalacji, stosownie do punktu 2.4 Regulaminu poprzez rejestrowanie Zgłoszeń Serwisowych składanych poprzez stronę internetową, przypisywanie ich do konkretnego pracownika i przechowywanie i edytowanie informacji dotyczących Zgłoszeń Serwisowych w ramach aplikacji desktopowej i aplikacji mobilnej.
    2. Użytkownik może korzystać z Platformy wyłącznie za pośrednictwem formularza Zgłoszenia Serwisowego znajdującego się na stronie internetowej. Użytkownikowi nie przysługuje dostęp do aplikacji desktopowej i mobilnej.
    3. Aplikacja desktopowa stanowi system obsługi Zgłoszeń Serwisowych, w ramach którego możliwe jest:
      1. dodawanie, przechowywanie i edytowanie treści konkretnych Zgłoszeń Serwisowych, w tym:
        1. informacji na temat Użytkownika (Klienta), którego dotyczy Zgłoszenie Serwisowe podanych w Zgłoszeniu Serwisowym, zgodnie z punktem 2.5 Regulaminu;
        2. informacji na temat Pracownika przypisanego do realizacji Zgłoszenia Serwisowego;
        3. informacji na temat statusu realizacji Zgłoszenia Serwisowego oraz faktur VAT przypisanych do niego;
      2. dodawanie i edytowanie Pracowników wykonujących czynności związane z realizacją i obsługą Zgłoszeń Serwisowych;
      3. aktywowanie Konta Pracownika, co umożliwia mu następnie korzystanie z aplikacji mobilnej celem realizacji Zgłoszeń Serwisowych;
      4. przypisywanie pracownika Operatora Platformy do realizacji konkretnego Zgłoszenia Serwisowego, w tym przy uwzględnieniu urlopu dodanego w aplikacji mobilnej przez Pracownika;
      5. dodawanie notatek i komentarzy, które służą Pracownikowi jako informacje do realizacji konkretnego Zgłoszenia Serwisowego;
      6. zgłaszanie awarii w funkcjonowaniu aplikacji desktopowej.
    4. Pracownik obsługujący Zgłoszenia Serwisowe może korzystać z funkcjonalności Konta Pracownika wyłącznie po dokonaniu Rejestracji Konta Pracownika.
    5. Pracownik obsługujący Zgłoszenia Serwisowe korzysta z funkcjonalności Konta Pracownika po zalogowaniu się w ramach aplikacji mobilnej udostępnionej przez Operatora Platformy po dokonaniu aktywacji Konta Pracownika w aplikacji desktopowej.
    6. Aplikacja mobilna stanowi narzędzie Pracownika służące do wspierania realizacji Zgłoszenia Serwisowego. W ramach aplikacji mobilnej Pracownik może:
      1. dodawać i edytować notatki oraz komentarze służące do doprecyzowania informacji związanych z realizacją Zgłoszenia Serwisowego;
      2. dodawać czas swojego urlopu, co wpływa na możliwość przypisania Pracownika do realizacji Zgłoszenia Serwisowego;
      3. śledzić i zmieniać status Zgłoszeń Serwisowych, do których został przypisany, jak również przeglądać szczegółowe informacje związane z konkretnym Zgłoszeniem Serwisowym, do którego został przypisany;
      4. zgłaszać awarie w funkcjonowaniu aplikacji mobilnej.
  4. Płatności
    1. Korzystanie przez Użytkownika z możliwości dokonania Zgłoszenia Serwisowego jest nieodpłatne.
    2. Realizacja działań w ramach instalacji lub naprawy wynikającej ze Zgłoszenia Serwisowego odbywa się odpłatnie na zasadach wynikających z odrębnych umów zawartych pomiędzy Operatorem Platformy a jego kontrahentami lub bezpośrednio pomiędzy Operatorem Platformy a Użytkownikiem.
  5. Wymagania techniczne.
    1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy i administrowanie aplikacji:
      1. urządzenie posiadające dostęp do sieci Internet z aktualnym systemem operacyjnym;
      2. zainstalowana oraz prawidłowo skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej;
      3. aktywne konto poczty elektronicznej.
  6. Własność intelektualna.
    1. Platforma jako wyłączna własność Operatora Platformy objęta jest ochroną praw autorskich. Chroni ona zawartość Platformy, narzędzia składające się na jej funkcjonalności oraz inne utwory kwalifikowane przez prawo autorskie jako dzieła chronione. Wszelkie prawa należą do Operatora Platformy lub Operator Platformy posiada prawo do korzystania z nich na podstawie odrębnej umowy z podmiotami, którym przysługują te prawa.
    2. Zabronione jest jakiekolwiek przetwarzanie danych i innych informacji dostępnych na Platformie w celu udostępnienia ich osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych, jak również poza siecią Internet.
    3. Operator Platformy zastrzega, że jakiekolwiek wykorzystywanie, modyfikowanie lub dalsze publikowanie zmodyfikowanego utworu będącego własnością Operatora Platformy jest zabronione.
    4. Publikacja jakichkolwiek danych zaczerpniętych z Platformy powinna zawierać dokładne wskazanie Platformy. Operator Platformy zaznacza, że niezależnie od spełnienia warunku określonego w zdaniu poprzednim, zabronione jest publikowanie w celach komercyjnych treści będących własnością Operatora Platformy na podstawie prawa autorskiego bez uprzedniej pisemnej zgody Operatora Platformy.
    5. Zabronione jest tworzenie jakichkolwiek narzędzi lub baz danych zawierających dane w zakresie działalności Operatora Platformy.
  7. Ochrona danych osobowych.
    1. Platforma działa zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Szczegółowe informacje, zakres, zasady i warunki prywatności dostępne są na stronie: goleniewski-interline.pl/zgloszenie
  8. Odpowiedzialność
    1. Operator Platformy podejmuje uzasadnione starania, aby zapewnić aktualność, dokładność i nieprzerwaną dostępność zawartości Platformy.
    2. Operator Platformy dokłada wszelkich starań, aby funkcjonalności dostępne w ramach Platformy dostępne były w sposób ciągły i działały prawidłowo. Operator zastrzega sobie jednak możliwość wycofania lub modyfikacji określonych funkcjonalności Platformy z dowolnych przyczyn, jak również zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania działania Platformy (np. z powodu czynności serwisowych lub konserwacyjnych dotyczących Platformy).
    3. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli z jakiegokolwiek powodu Platforma będzie niedostępna w dowolnym momencie lub przez dowolny okres.
    4. Operator Platformy dokłada wszelkich starań, aby Platforma była wolna od złośliwego oprogramowania. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Platformy dla systemu komputerowego lub systemu mobilnego Użytkownika, w tym infrastruktury technicznej i danych.
    5. Operator Platformy nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania operatorów sieci Internet zapewniających łączność z Platforma, zarówno po stronie Operatora Platformy, jak i osób korzystających z Platformy.
    6. Serwis może zawierać linki do stron internetowych należących do podmiotów trzecich. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za dostępność i aktualność treści zawartych na tych stronach, ich jakość, prawidłowość czy ewentualne skutki skorzystania z linku, chyba że skutki te nastąpiły z przyczyn leżących po stronie Operatora.
    7. W przypadku powzięcia informacji przez Pracownika lub Użytkownika o błędzie w działaniu Platformy lub błędzie w danych dostępnych za pomocą Platformy, Pracownik Operatora Platformy lub Użytkownik jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Operatora Platformy, który dołoży starań w celu usunięcia błędnego działania lub błędnych danych.
    8. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych w Zgłoszeniu Serwisowym. Użytkownik zobowiązany jest do niepodawania danych osobowych osoby trzeciej w sytuacji, gdy nie został do tego upoważniony przez tę osobę. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, w tym również odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw i dóbr osobistych osób trzecich.
    9. Zabronione jest korzystanie z Platformy, w tym ze Zgłoszenia Serwisowego w sposób niezgodny z dobrymi obyczajami, w szczególności w postaci umieszczenia w Zgłoszeniu Serwisowym treści powszechnie uważanych za obelżywe, niezamówionej informacji handlowej lub złośliwego oprogramowania.
  9. Zapytania i reklamacje.
    1. Zapytania, wnioski, reklamacje oraz uwagi Użytkownika dotyczące funkcjonowania Platformy lub usług świadczonych za jej pośrednictwem, należy kierować na adres e-mail: interline@onet.eu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail (przypisany do Zgłoszenia Serwisowego, jeśli Reklamacja dotyczy Zgłoszenia Serwisowego) oraz dokładny opis okoliczności i nieprawidłowości będących przyczyną reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwolą Operatorowi Platformy na rozpoznanie reklamacji, Operator Platformy zwróci się do Użytkownika o wyjaśnienie wątpliwości lub o udzielenie dodatkowych informacji drogą elektroniczną, jeżeli będzie to konieczne do rozpoznania reklamacji przez Operatora Platformy, wskazując dokładnie takie wątpliwości lub wymagane informacje. Jeżeli pomimo tego Użytkownik nie prześle wymaganych danych, Operator Platformy może pozostawić reklamację bez rozpatrzenia.
    2. Reklamacja powinna być złożona w terminie 30 dni od zaistnienia reklamowanego zdarzenia. Reklamacje nie będą rozpatrywane po upływie wspomnianego 30-dniowego terminu.
    3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest drogą elektroniczną na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
    4. Składając reklamację Użytkownik zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail, z którego została wysłana reklamacja.
  10. Odstąpienie od Umowy
    1. Użytkownik, który dokonał zgłoszenia za pośrednictwem Platformy może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, na warunkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, z zastrzeżeniem postanowień poniższych.
    2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Użytkownikowi w odniesieniu do zgłoszeń, jeżeli usługa została wykonana za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy. Operator informuje Użytkownika, że za jego wyraźną zgodą, po pełnym wykonaniu usługi, Użytkownik utraci prawo do odstąpienia od umowy. Użytkownik wyraża zgodę, o której mowa powyżej podczas dokonywania zgłoszenia.
    3. Usługodawca potwierdza na Trwałym nośniku uzyskanie zgody, o której mowa w ust. 10.3 powyżej.
    4. Niewyrażenie zgody, o której mowa w ust. 10.3 powyżej, może skutkować wstrzymaniem wykonania usług przez Operatora do czasu upływu 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
  11. Postanowienia końcowe
    1. Operator Platformy ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu poprzez ich zamieszczenie w Platformie i dostarczenie takiej informacji do Użytkownika na podany adres e-mail. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Operatora Platformy, chyba że obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej. Użytkownik powinien zapoznać się ze zmianami wprowadzonymi przez Operatora Platformy. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zgłoszenia dokonane na Platformie przed wprowadzeniem zmiany.
    2. Użytkownik, który nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, nie może korzystać z Platformy po upływie terminu, o którym mowa w pkt 11.1.Dalsze korzystanie przez Partnera z Platformy po wejściu w życie zmian w Regulaminie jest równoznaczne z akceptacją tych zmian.
    3. Prawem właściwym dla wszelkich umów pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem Platformy są odpowiednie przepisy prawa polskiego.
    4. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu jest nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień. Nieważne lub nieskuteczne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniami, które w największym stopniu odpowiadają celowi biznesowemu i charakterowi relacji między Operatorem Serwisu a Użytkownikiem.